اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ سام و پویا به نام قلق دل

متن آهنگ سام و پویا به نام قلق دل

Text Music Sam Vs Pouya Called Gheleghe Del

●♪♫با دلم تو چی کار کردی واسه قلبم آخه دردی●♪♫
●♪♫من ببین که شکستم دست خوش چقدر خون سردی●♪♫
●♪♫با دلم تو چی کار کردی واسه قلبم آخه دردی●♪♫
●♪♫من ببین که شکستم دست خوش چقدر خون سردی●♪♫

متن آهنگ قلق دل از سام و پویا

●♪♫با دلم تو چی کار کردی واسه قلبم آخه دردی●♪♫
●♪♫من ببین که شکستم دست خوش چقدر خون سردی●♪♫
●♪♫با دلم تو چی کار کردی واسه قلبم آخه دردی●♪♫
●♪♫من ببین که شکستم دست خوش چقدر خون سردی●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام برف

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام برف

Text Music Babak Jahanbakhsh Called Barf

♩♪♬برف، برف، برف میباره♩♪♬
♩♪♬قلب من امشب بیقراره♩♪♬
♩♪♬برف ، برف، برف میباره♩♪♬
♩♪♬خاطره هاتو یادم میاره♩♪♬

متن آهنگ برف بابک جهانبخش

♩♪♬برف، برف، برف میباره♩♪♬
♩♪♬قلب من امشب بیقراره♩♪♬
♩♪♬برف ، برف، برف میباره♩♪♬
♩♪♬خاطره هاتو یادم میاره♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ برف بابک جهانبخش

متن آهنگ محمد طاهر به نام حیف

متن آهنگ محمد طاهر به نام حیف

Text Music Mohammad Taher Called Heyf

✿●✿حیف تمومه حیف ...✿●✿
✿●✿هی شبا بهم زنگ میزدی و تا خوابم ✿●✿
✿●✿باهم حرف میزدی ولی حیف✿●✿
✿●✿دیگه تمومه حیف ...✿●✿

متن آهنگ حیف از محمد طاهر

✿●✿حیف تمومه حیف ...✿●✿
✿●✿هی شبا بهم زنگ میزدی و تا خوابم ✿●✿
✿●✿باهم حرف میزدی ولی حیف✿●✿
✿●✿دیگه تمومه حیف ...✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سامان جلیلی به نام پس من چی

متن آهنگ سامان جلیلی به نام پس من چی

Text Music Saman Jalili Called Pas Man Chi

♫♫دل و دل دادمو قلبمو این دل سادمو ♫♫
♫♫تو نکشی پاتو پس♫♫
♫♫رد ندی رد کنی قلبمو آخه این دیوونه ♫♫
♫♫با همه چی با تو هست♫♫

متن آهنگ پس من چی از سامان جلیلی

♫♫دل و دل دادمو قلبمو این دل سادمو ♫♫
♫♫تو نکشی پاتو پس♫♫
♫♫رد ندی رد کنی قلبمو آخه این دیوونه ♫♫
♫♫با همه چی با تو هست♫♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مجید یحیایی به نام خاطرات زخمی

متن آهنگ مجید یحیایی به نام خاطرات زخمی

Text Music Majid Yahyaei Called Khaterate Zakhmi

✿●✿دست از سرم بردارید ای خاطرات زخمی ✿●✿
✿●✿چیزی ازم نمونده از این همه بی رحمی✿●✿
✿●✿تو رفتی و جدایی نصیب و قسمتم شد ✿●✿
✿●✿بی کسیا مهمون شبای خلوتم شد✿●✿

متن آهنگ خاطرات زخمی از مجید یحیایی

✿●✿دست از سرم بردارید ای خاطرات زخمی ✿●✿
✿●✿چیزی ازم نمونده از این همه بی رحمی✿●✿
✿●✿تو رفتی و جدایی نصیب و قسمتم شد ✿●✿
✿●✿بی کسیا مهمون شبای خلوتم شد✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رضا شیری به نام فرصت نداد

متن آهنگ رضا شیری به نام فرصت نداد

Text Music Reza Shiri Called Forsat Nadad

✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿
✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿

متن آهنگ فرصت نداد از رضا شیری

✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿
✿●✿این پا و اون پا کرد و رفت تنهام گذاشت تو درد و رفت ✿●✿
✿●✿حتی بهم فرصت نداد بگم که زود برگرد و رفت✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مهدی یراحی به نام طلوع میکنم

متن آهنگ مهدی یراحی به نام طلوع میکنم

Text Music Mehdi Yarrahi Called Tolou Mikonam

✿●✿طلوع میکنم میان گله های گرگ تر ✿●✿
✿●✿در آتش ترانه ای مهیب تر بزرگ تر✿●✿
✿●✿اگر تقاص پس گرفت اگر به سازمان نساخت ✿●✿
✿●✿اگر که روزگار بد مرا دوباره بد شناخت✿●✿

متن آهنگ طلوع میکنم از مهدی یراحی

✿●✿طلوع میکنم میان گله های گرگ تر ✿●✿
✿●✿در آتش ترانه ای مهیب تر بزرگ تر✿●✿
✿●✿اگر تقاص پس گرفت اگر به سازمان نساخت ✿●✿
✿●✿اگر که روزگار بد مرا دوباره بد شناخت✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رضا بهرام به نام لبخند بزن

متن آهنگ رضا بهرام به نام لبخند بزن

Text Music Reza Bahram Called Labkhand Bezan

✿●✿لبخند بزن دیوانه جان من که تورا دوست دارم ✿●✿
✿●✿لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم✿●✿
✿●✿دوست دارم تورا دوست دارم ...✿●✿

متن آهنگ لبخند بزن از رضا بهرام

✿●✿لبخند بزن دیوانه جان من که تورا دوست دارم ✿●✿
✿●✿لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم✿●✿
✿●✿دوست دارم تورا دوست دارم ...✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ لبخند بزن از رضا بهرام

متن آهنگ معین رمضان به نام آمارش میرسه

متن آهنگ معین رمضان به نام آمارش میرسه

Text Music Moein Ramezan Called Amaresh Mirese

♩♪♬کاش یادت نمیرفت عشقم یادت نمیرفت♩♪♬
♩♪♬یکم با معرفت بودی دلت هرجایی نمیرفت♩♪♬
♩♪♬کاش باعث این زخم رو قلب♩♪♬
♩♪♬من نبودی کاش نبودی هیچوقت♩♪♬

متن آهنگ آمارش میرسه از معین رمضان

♩♪♬کاش یادت نمیرفت عشقم یادت نمیرفت♩♪♬
♩♪♬یکم با معرفت بودی دلت هرجایی نمیرفت♩♪♬
♩♪♬کاش باعث این زخم رو قلب♩♪♬
♩♪♬من نبودی کاش نبودی هیچوقت♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ آمارش میرسه از معین رمضان

متن آهنگ ژوان بند به نام تو رسیدی

متن آهنگ ژوان بند به نام تو رسیدی

Text Music Jouan Band Called To Residi

♩♪♬تو همونی همونی که غم منو دید ♩♪♬
♩♪♬همونی که حرفمو شنید♩♪♬
♩♪♬بی تو هیچم بی تو تنهام♩♪♬
♩♪♬ تا ابد تورو میخوام♩♪♬

متن آهنگ تو رسیدی از ژوان بند

♩♪♬تو همونی همونی که غم منو دید ♩♪♬
♩♪♬همونی که حرفمو شنید♩♪♬
♩♪♬بی تو هیچم بی تو تنهام♩♪♬
♩♪♬ تا ابد تورو میخوام♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ هوروش بند به نام چه حالی میشی

متن آهنگ هوروش بند به نام چه حالی میشی

Text Music Hoorosh Band Called Che Hali Mishi

♩♪♬من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم ♩♪♬
♩♪♬کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم♩♪♬
♩♪♬من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم ♩♪♬
♩♪♬کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم♩♪♬

متن آهنگ چه حالی میشی از هوروش بند

♩♪♬من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم ♩♪♬
♩♪♬کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم♩♪♬
♩♪♬من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم ♩♪♬
♩♪♬کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ چه حالی میشی از هوروش بند

متن آهنگ امیر عظیمی به نام خبر داری

متن آهنگ امیر عظیمی به نام خبر داری

Text Music Amir Azimi Called Khabar Dari

✿●✿تو که از وسعت دیوانگی هایم ✿●✿
✿●✿خبر داری، خبر داری، خبر داری✿●✿
✿●✿تو بیش از هر کسی روی دل عاشق ✿●✿
✿●✿اثر داری، اثر داری، اثر داری✿●✿

متن آهنگ خبر داری از امیر عظیمی

✿●✿تو که از وسعت دیوانگی هایم ✿●✿
✿●✿خبر داری، خبر داری، خبر داری✿●✿
✿●✿تو بیش از هر کسی روی دل عاشق ✿●✿
✿●✿اثر داری، اثر داری، اثر داری✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام هفت خط

 متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام هفت خط

Text Music Morteza Ashrafi Called Haft Khat

✿●✿تهش چی به چی میخوای برسی✿●✿
✿●✿دارم میبینم روزی رو که نداری هیچ کسی✿●✿
✿●✿حتی حوصله نداری که بخوای ✿●✿
✿●✿به خودت برسی پر استرسی✿●✿

متن آهنگ هفت خط از مرتضی اشرفی

✿●✿تهش چی به چی میخوای برسی✿●✿
✿●✿دارم میبینم روزی رو که نداری هیچ کسی✿●✿
✿●✿حتی حوصله نداری که بخوای ✿●✿
✿●✿به خودت برسی پر استرسی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ یوسف زمانی به نام شب موهات

متن آهنگ یوسف زمانی به نام شب موهات

Text Music Yousef Zamani Called Shabe Moohat

✿●✿آخه دیوونتمو زدی دلمو بردی دمت گرم ✿●✿
✿●✿زده به سرم تورو ببرم شمال و برنگردم✿●✿
✿●✿کمه کمه کم یه شبو با هم زیر نور ماه تو ساحل بگی✿●✿
✿●✿ به همه عاشقمی مال خوده خوده خودمی✿●✿

متن آهنگ شب موهات از یوسف زمانی

✿●✿آخه دیوونتمو زدی دلمو بردی دمت گرم ✿●✿
✿●✿زده به سرم تورو ببرم شمال و برنگردم✿●✿
✿●✿کمه کمه کم یه شبو با هم زیر نور ماه تو ساحل بگی✿●✿
✿●✿ به همه عاشقمی مال خوده خوده خودمی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شب موهات از یوسف زمانی

متن آهنگ ناصر زینعلی به نام شبای تهرون

متن آهنگ ناصر زینعلی به نام شبای تهرون

Text Music Naser Zeynali Called Shabaye Tehroon

✿●✿چیکار میکنی تو با منو آخه با این دل وامونده ✿●✿
✿●✿که نباشی نمیتونم اصلا قلبم پیشت جا مونده✿●✿
✿●✿شبا کجا ستاره میشی دوباره بیام ✿●✿
✿●✿دنبالت بگردم آخه دور تو بگردم✿●✿

متن آهنگ شبای تهرون از ناصر زینعلی

✿●✿چیکار میکنی تو با منو آخه با این دل وامونده ✿●✿
✿●✿که نباشی نمیتونم اصلا قلبم پیشت جا مونده✿●✿
✿●✿شبا کجا ستاره میشی دوباره بیام ✿●✿
✿●✿دنبالت بگردم آخه دور تو بگردم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شبای تهرون از ناصر زینعلی