اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

آهنگ سعید شهروز به نام چشمای دیوونت

متن آهنگ سعید شهروز به نام چشمای دیوونت

Text Music Saeid Shahrouz Called Cheshmaye Divoonat

متن آهنگ چشمای دیوونت از سعید شهروز

چشمای دیوونت چال روی گونت 
آجر به آجر خونمو درگیر تو کرده
کی دیده تا این حد عاشق بشه یه مرد 
هر آرزویی پیش تو میشه برآورده
موج توی موهات پیوند ابروهات 
دریارو با لبهای خشکیدم یکی کرده
با حال چشمات مست اما حواسم هست 
این روزای خوبی که میره برنمیگرده
با خنده هات مثل آب رو آتیشی

آهنگ پدرام پالیز به نام مجنونم

متن آهنگ پدرام پالیز به نام مجنونم

Text Music Pedram Paliz Called Majnoonam

متن آهنگ مجنونم از پدرام پالیز

دیوانه چه کنم در همه جا یاد تو دارم در سر 
دیوانه همه شب میل تو دارم چه کنم وای دگر
دیوانه چو من عاشق اگر بود به تو دل میبست 
حیرانم تو نشستی پیش رویم انگار ماه نشست
مجنونم و لیلامی دقیقا اونی که میخوامی 
جا داره عاشق تر شی تا بفهمم همیشه باهامی

آهنگ حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

Text Music Hojat Ashrafzade Called Atasham Bash

متن آهنگ آتشم باش از حجت اشرف زاده

میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم ای پریزاده ی مو پریشان 
روی از این خسته دل بر مگردان
ماه افسون گر سر به زیرم پای عشقت الهی بمیرم هرچه خواهی بگو آخر کار 
عشق خود را برایم نگه دار
عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم 
وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

آهنگ چارتار به نام صدایم بزن

متن آهنگ چارتار به نام صدایم بزن

Text Music Chaartaar Called Sedayam Bezan

متن آهنگ صدایم بزن از چارتار

هم عاقبت مردم کاشانه به دوشم 
من گام و گذر را به رسیدن نفروشم
من صورت ماتی که به آیینه نیاید 
شعری که نه دیوانه نه فرزانه درآید
صدایم بزن که شاید زمستان من سرآید 
مرا زنده کن به تابیدنی که تنها ز رویت برآید

آهنگ مسیح و آرش AP به نام صد ریشتری

متن آهنگ مسیح و آرش AP به نام صد ریشتری

Text Music Masih & Arash Ap Called 100 Rishteri

متن آهنگ صد ریشتری از مسیح و آرش AP

مگه چه گناهی کرده که دلم افتاده 
دستت بیخیال شو این همه ناز دیگه بسه
راه بیا کشتی مارو با اون چشای عسلیت 
خیالت تخت تو دلم هیشکی جز تو اصلا نیست
با اون نگاه صد ریشتری دلو درجا میبری
 زیر و رو میکنی دل آدمو ولی نمیمونه اثری

آهنگ فرزاد فرزین به نام جذاب

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام جذاب

Text Music Farzad Farzin Called Jazzab

متن آهنگ جذاب از فرزاد فرزین

تو با اون چشمات داری تو دلم میری 
همیشه با من یجورایی درگیری
میدونم سخته سمت تو بیام آره
 ندارم چاره این دلم گرفتاره
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی
 یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی ...

آهنگ مهدی مقدم به نام بابامو تو ندیدی

متن آهنگ مهدی مقدم به نام بابامو تو ندیدی

Text Music Mehdi Moghaddam Called Babamo To Nadidi

متن آهنگ بابامو تو ندیدی از مهدی مقدم

گنجشک ناز و زیبا
که می‌پری اون بالا
بال و پرت به رنگ خاک
دلت مهربون و پاک
به من بگو وقتی که پر کشیدی
بابامو تو ندیدی
دیدمش از اینجا رفت
اون بالا بالاها رفت
پیش ستاره‌ها رفت

آهنگ مجید خراطها به نام خرابش کردی

متن آهنگ مجید خراطها به نام خرابش کردی

Text Music Majid Kharratha Called Kharabesh Kardi

متن آهنگ خرابش کردی از مجید خراطها

یه چند روزی دیدم کمرنگی و
وقت دعواهامون دلسنگی و
اصلا حالیت نیستانگار دلتنگی و
اصلا حالیت نیست
بهم گفتی از چشمام افتادی
پایه این حرفت محکم واستادی
یه روز میفهمی کی و از دست دادی

آهنگ سامان جلیلی به نام بی نظیر

متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی نظیر

Text Music Saman Jalili Called Bi nazir

متن آهنگ بی نظیر از سامان جلیلی

ساده میپوشه ساده میگرده 
با همین کاراش عاشقم کرده
خوبه اخلاقش برنمیگرده 
با همین چیزاش عاشقم کرده
شدی مال من تو هستی ایده آل من 
با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم

متن آهنگ بی نظیر از سامان جلیلی

آهنگ محسن چاوشی به نام ملکا

متن آهنگ محسن چاوشی به نام ملکا

Text Music Mohsen Chavoshi Called Maleka

متن آهنگ ملکا از محسن چاوشی

ملکا ذکر تو گویم
که تو پاکی و خدایی
نروم جز به همان ره
که توام راه نمایی
همه درگاه تو جویم همه از فضل تو پویم
همه توحید تو گویم که به توحید سزایی
همه عزی و جلالی همه علمی و یقینی

آهنگ علی عبدالمالکی به نام بی معرفت

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام بی معرفت

Text Music Ali Abdolmaleki Called Bi Marefat

متن آهنگ بی معرفت از علی عبدالمالکی

منو بارونو خیابونو منو یه دل داغونو 
من تنها و تو با اونو یه بغض نیمه کاره
منو تنهاییو جداییو نمیدونم کجاییو 
نذاشتی واسم راهیو بارونم میباره
آی امون امون امون از تو یار 
خاطره هامونو یادت بیار
تو و یارتو قرارتو تو و دار و ندارتو

آهنگ سینا پارسیان به نام شیرین

متن آهنگ سینا پارسیان به نام شیرین

Text Music Sina Parsian Called Shirin

متن آهنگ شیرین از سینا پارسیان

ماه و مهتاب شبایِ تیر و تارم تنها کسی که من بهش علاقه دارم
به خاطرت سر به بیابونم میذارم یارمو دلدارمو دنیامو نگارم
هر چی میخوای سرم بیار شیرینم جان جان
فدایِ چشمونه سیاه شیرینم جان جان هر چی میپوشی بهت میاد شیرینم جان جان
دوست دارم خیلی زیاد شیرینم جان جان هر چی میخوای سرم بیار شیرینم جان جان

آهنگ هوروش بند به نام آهای

متن آهنگ هوروش بند به نام آهای

Text Music Hoorosh Band Called Ahay

متن آهنگ آهای از هوروش بند

آهای اگه منو بخوای اگه پاشی بیای قدمت رو چشه
هی بیا بریم تا تهش نمیذارم که اشک بشینه تو چشت
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار
از خیابونا تو این دیوونه رو جمعش بکن نیستی کلی غصه دارم تو بیا کمش بکن
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار

آهنگ رضا صادقی به نام بچه مهندس

متن آهنگ رضا صادقی به نام بچه مهندس

Text Music Reza Sadeghi Called Bache Mohandes

متن آهنگ تیتراژ سریال بچه مهندس رضا صادقی

یه عمره مثل چشمای ستاره خواب و بیدارم
یه عمره ماه پشت ابر و من دلتنگ دیدارم
یه عمره میکشم با گریه ناز آرزوهامو
بگو تا فصل لبخندت چقد گریه بدهکارم؟
تو اون حرفی، تو اون رازی، که با مَردم نمیشه گفت
بگو ای راز سربسته تو رو تا کی نگه دارم؟

متن آهنگ تیتراژ سریال بچه مهندس رضا صادقی