اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ افشین آذری به نام وای دئمه

متن آهنگ افشین آذری به نام وای دئمه

Text Music Afshin Azari Called Vay Dema

وای دمه دمه نه گوزلر نه گوز
وای نگو نگو چه چشمایی چه چشمی
ای وای دمه دمه نه سوزلر نه سوز
ای وای نگو نگو چه حرفایی چه حرفی
متن آهنگ وای دئمه از افشین آذری + ترجمه آهنگ

وای دمه دمه نه گوزلر نه گوز
وای نگو نگو چه چشمایی چه چشمی
ای وای دمه دمه نه سوزلر نه سوز
ای وای نگو نگو چه حرفایی چه حرفی

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ وای دئمه از افشین آذری + ترجمه آهنگ

متن آهنگ سالار عقیلی به نام نوروز عشق

متن آهنگ سالار عقیلی به نام نوروز عشق

 Text Music Salar Aghili Called Norooze Eshgh

متن آهنگ علی یاسینی به نام منو برگردون

 متن آهنگ علی یاسینی به نام منو برگردون

Text Music Ali Yasini Called Mano Barghardon

نخندیدم دیگه از ته دلم من حتی بعد تو یبار
هر جا که پشتت خالی شد از همه رو شونم غمتو بزار
چند روز پیش بود که یه عکسی دیدم ازت
بهم بگو چرا غمه تو چشات

متن آهنگ منو برگردون از علی یاسینی
نخندیدم دیگه از ته دلم من حتی بعد تو یبار
هر جا که پشتت خالی شد از همه رو شونم غمتو بزار
چند روز پیش بود که یه عکسی دیدم ازت
بهم بگو چرا غمه تو چشات
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ محسن چاوشی به نام سال بی بهار

متن آهنگ محسن چاوشی به نام سال بی بهار

Text Music Mohsen Chavoshi Called Sale Bi Bahar

متن آهنگ محسن یگانه به نام شهر خاکستری

متن آهنگ محسن یگانه به نام شهر خاکستری

Text Music Mohsen Yeganeh Called Shahr Khakestari

❃۬ بی تو بارون صفایی نداره بی تو بارون که بارون نمیشه ❃۬
❃۬ نیستی از خونه بیرون نمیرم خیس بارون شم از پشت شیشه ❃۬

متن آهنگ شهر خاکستری از محسن یگانه

❃۬ بی تو بارون صفایی نداره بی تو بارون که بارون نمیشه ❃۬
❃۬ نیستی از خونه بیرون نمیرم خیس بارون شم از پشت شیشه ❃۬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام صنم

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام صنم

Text Music Ali Zandvakili Called Sanam

❖ ای مه شیرین صنم ❖
❖ دلبر دیرین صنم ❖
❖ می بده امشب از آن ❖
❖ دست بلورین صنم ❖

متن آهنگ صنم از علی زند وکیلی

❖ ای مه شیرین صنم ❖
❖ دلبر دیرین صنم ❖
❖ می بده امشب از آن ❖
❖ دست بلورین صنم ❖

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام صنم

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام صنم

Text Music Ali Zandvakili Called Sanam

❖ ای مه شیرین صنم ❖
❖ دلبر دیرین صنم ❖
❖ می بده امشب از آن ❖
❖ دست بلورین صنم ❖

متن آهنگ صنم از علی زند وکیلی

❖ ای مه شیرین صنم ❖
❖ دلبر دیرین صنم ❖
❖ می بده امشب از آن ❖
❖ دست بلورین صنم ❖

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رامین بی باک به نام منظومه چشمات

متن آهنگ رامین بی باک به نام منظومه چشمات

Text Music Ramin Bibak Called Manzoomeye Cheshmat

متن آهنگ سینا درخشنده به نام هفت آسمون

متن آهنگ سینا درخشنده به نام هفت آسمون

Text Music Sina Derakhshande Called Haft Asemoon

متن آهنگ رضا بهرام به نام ایمان مرا برد

متن آهنگ رضا بهرام به نام ایمان مرا برد

Text Music Reza Bahram Called Imane Mara Bord

⚜طرح چشمان و جان تو و آن لب خندان تو⚜
⚜ایمان مرا برد ایمان مرا برد⚜
⚜یک بی خبر از راه رسید جانم مرا برد ⚜

متن آهنگ ایمان مرا برد از رضا بهرام

⚜طرح چشمان و جان تو و آن لب خندان تو⚜
⚜ایمان مرا برد ایمان مرا برد⚜
⚜یک بی خبر از راه رسید جانم مرا برد ⚜

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ایمان مرا برد از رضا بهرام

متن آهنگ معین زد به نام سر صبح

متن آهنگ معین زد به نام سر صبح

Text Music Moein Zandi Called Sare Sobh

متن آهنگ علی خدابنده به نام دوست دارم

متن آهنگ علی خدابنده به نام دوست دارم

Text Music Ali Khodabandeh Called Dooset Daram

بذار با هم یکی بشه همه خوشیا و دردامون
میخوام برام همیشگی بشی با هم سفید بشه موهامون
میخوام خودمو واسه تو آدم روزای سخت کنم
برو جلو من پشتتم بذار خیالتو تخت کنم

متن آهنگ دوست دارم از علی خدابنده

بذار با هم یکی بشه همه خوشیا و دردامون
میخوام برام همیشگی بشی با هم سفید بشه موهامون
میخوام خودمو واسه تو آدم روزای سخت کنم
برو جلو من پشتتم بذار خیالتو تخت کنم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام چشم آهو

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام چشم آهو

Text Music Farzad Farokh Called Chashm Ahoo

♩♥عشق دلخواه منی چشم آهوی من♩♥
♩♥ای پری روی من سیه ابروی من♩♥

متن آهنگ چشم آهو از فرزاد فرخ

♩♥عشق دلخواه منی چشم آهوی من♩♥
♩♥ای پری روی من سیه ابروی من♩♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ کسری زاهدی به نام رنگین کمون

متن آهنگ کسری زاهدی به نام رنگین کمون

Text Music Kasra Zahedi Called Rangin Kamoon