اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ مجتبی شجاع به نام هستی رویایی من

متن آهنگ مجتبی شجاع به نام هستی رویایی من

Text Music Mojtaba Shoja Called Hasti Royaei Man

⊹ هستی رویایی من عشق اهورایی من ⊹
⊹ ساحل دریایی من تویی لیلای من ⊹
⊹ دستای تو دستای من حلقه زدن دور وطن ⊹
⊹ اسم تو فریاد میزنن تویی دنیا من ⊹

متن آهنگ هستی رویایی من عشقه اهورایی من

⊹ هستی رویایی من عشق اهورایی من ⊹
⊹ ساحل دریایی من تویی لیلای من ⊹
⊹ دستای تو دستای من حلقه زدن دور وطن ⊹
⊹ اسم تو فریاد میزنن تویی دنیا من ⊹

متن آهنگ هستی رویایی من عشقه اهورایی من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد