اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ مهراد جم به نام گل شقایق

متن آهنگ مهراد جم به نام گل شقایق

Text Music Mehrad Jam Called Gol Shaghayegh

♩♪♬اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش♩♪♬
♩♪♬ انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش♩♪♬
♩♪♬اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش♩♪♬
♩♪♬ انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش♩♪♬

متن آهنگ گل شقایق از مهراد جم

♩♪♬اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش♩♪♬
♩♪♬ انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش♩♪♬
♩♪♬اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش♩♪♬
♩♪♬ انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام نگارم

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام نگارم

Text Music Hojat Ashrafzadeh Called Negaram

♩♪♬قهوه ی چشمت افتاده در کنج فالم ...♩♪♬
♩♪♬عطر زلف تو پیجیده در این حوالی ♩♪♬
♩♪♬بی تو غمگین شده جاده های شمالی♩♪♬
♩♪♬دل شده پای عشق تو حالی به حالی ...♩♪♬

متن آهنگ نگارم از حجت اشرف زاده

♩♪♬قهوه ی چشمت افتاده در کنج فالم ...♩♪♬
♩♪♬عطر زلف تو پیجیده در این حوالی ♩♪♬
♩♪♬بی تو غمگین شده جاده های شمالی♩♪♬
♩♪♬دل شده پای عشق تو حالی به حالی ...♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ نگارم از حجت اشرف زاده

متن آهنگ مصطفی یگانه به نام دلم عشق لازمه

متن آهنگ مصطفی یگانه به نام دلم عشق لازمه

Text Music Mostafa Yeganeh Called Delam Eshgh Lazeme

♩♪♬دلم عشق لازمه بیا فرصت کمه بدون تو همه خوشیام پر♩♪♬
♩♪♬به چشم تو قسم شدی همه کسم تو جون و نفسم عشق آخر♩♪♬
♩♪♬دلم عشق لازمه بیا فرصت کمه بدون تو همه خوشیام پر♩♪♬
♩♪♬به چشم تو قسم شدی همه کسم تو جون و نفسم عشق آخر♩♪♬

متن آهنگ دلم عشق لازمه از مصطفی یگانه

♩♪♬دلم عشق لازمه بیا فرصت کمه بدون تو همه خوشیام پر♩♪♬
♩♪♬به چشم تو قسم شدی همه کسم تو جون و نفسم عشق آخر♩♪♬
♩♪♬دلم عشق لازمه بیا فرصت کمه بدون تو همه خوشیام پر♩♪♬
♩♪♬به چشم تو قسم شدی همه کسم تو جون و نفسم عشق آخر♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلم عشق لازمه از مصطفی یگانه

متن آهنگ سیامک عباسی به نام آخر پاییز

متن آهنگ سیامک عباسی به نام آخر پاییز

Text Music Siamak Abbasi Called Akhare Paeiz

✿●✿خراب شد همه دنیام✿●✿
✿●✿اگه بیای قراره چیو دوباره بسازی؟✿●✿
✿●✿فقط قراره به یادت غمامو ✿●✿
✿●✿جشن بگیرم، شبای خاطره بازی✿●✿

متن آهنگ آخر پاییز از سیامک عباسی

✿●✿خراب شد همه دنیام✿●✿
✿●✿اگه بیای قراره چیو دوباره بسازی؟✿●✿
✿●✿فقط قراره به یادت غمامو ✿●✿
✿●✿جشن بگیرم، شبای خاطره بازی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ امین رستمی به نام دلبر

متن آهنگ امین رستمی به نام دلبر

Text Music Amin Rostami Called Delbar

♩♪♬دلبر میبری هوش و حواس♩♪♬
♩♪♬از سر دلبر بیا بزنیم به سیم آخر♩♪♬
♩♪♬دلبر نکنه نداری قلبمو باور ♩♪♬
♩♪♬دلبر بیا که گذشته دیگه آب از سر♩♪♬

متن آهنگ دلبر از امین رستمی

♩♪♬دلبر میبری هوش و حواس♩♪♬
♩♪♬از سر دلبر بیا بزنیم به سیم آخر♩♪♬
♩♪♬دلبر نکنه نداری قلبمو باور ♩♪♬
♩♪♬دلبر بیا که گذشته دیگه آب از سر♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلبر از امین رستمی

متن آهنگ احمد صفایی به نام شاه قلبم

متن آهنگ احمد صفایی به نام شاه قلبم

Text Music Ahmad Safaei Called Shahe Ghalbam

✿●✿شاه دل منی عشقم ✿●✿
✿●✿چرا انقده خوبی تو عشقم عشقم✿●✿
✿●✿شاه دل کی بودی تو مرده بودم ✿●✿
✿●✿نبودی تو عشقم عشقم✿●✿

متن آهنگ شاه قلبم از احمد صفایی

✿●✿شاه دل منی عشقم ✿●✿
✿●✿چرا انقده خوبی تو عشقم عشقم✿●✿
✿●✿شاه دل کی بودی تو مرده بودم ✿●✿
✿●✿نبودی تو عشقم عشقم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ معین زد به نام دمتون گرمه

متن آهنگ معین زد به نام دمتون گرمه

Text Music Moein Zandi Called Dametoon Garme 

●♪♫شما دمتون گرمه ولی نفستم از جای گرم●♪♫
●♪♫دست و بال من خالیه اما هنوزم عاشقم●♪♫
●♪♫شیرینه که با هم برسیم صبوری کنیم باده رو●♪♫
●♪♫بید ما نترسه میمونه خاکیای این جاده رو●♪♫

متن آهنگ دمتون گرمه از معین زد

●♪♫شما دمتون گرمه ولی نفستم از جای گرم●♪♫
●♪♫دست و بال من خالیه اما هنوزم عاشقم●♪♫
●♪♫شیرینه که با هم برسیم صبوری کنیم باده رو●♪♫
●♪♫بید ما نترسه میمونه خاکیای این جاده رو●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دمتون گرمه از معین زد

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی از بس

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی از بس

Text Music Benyamin Bahadori Called To Khoshgeli Az Bas

✿●✿دلو میکنی میبری با خودت ولی دل نمیدی از قصد✿●✿
✿●✿تو این بازیو خیلی خوب بلدی ✿●✿
✿●✿که اصلا ندی دست من سندی✿●✿
✿●✿که تو ببری هر دست تو بازیگری در اصل✿●✿

متن آهنگ تو خوشگلی از بس از بنیامین بهادری

✿●✿دلو میکنی میبری با خودت ولی دل نمیدی از قصد✿●✿
✿●✿تو این بازیو خیلی خوب بلدی ✿●✿
✿●✿که اصلا ندی دست من سندی✿●✿
✿●✿که تو ببری هر دست تو بازیگری در اصل✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ احمد سلو به نام نه

متن آهنگ احمد سلو به نام نه

Text Music Ahmad Solo Called Na

♩♪♬خواهشا یادت نره که این آدم بده♩♪♬
♩♪♬ یه روز نفست بود هی میگشت دور سرت♩♪♬
♩♪♬گذشت آب از سرش پرید خواب از سرش ♩♪♬
♩♪♬گذاشت پا رو قلب عاشق و لامصبش♩♪♬

متن آهنگ نه از احمد سلو

♩♪♬خواهشا یادت نره که این آدم بده♩♪♬
♩♪♬ یه روز نفست بود هی میگشت دور سرت♩♪♬
♩♪♬گذشت آب از سرش پرید خواب از سرش ♩♪♬
♩♪♬گذاشت پا رو قلب عاشق و لامصبش♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سهیل رحمانی به نام یلداترین شب

متن آهنگ سهیل رحمانی به نام یلداترین شب

Text Music Soheil Rahmani Called Yaldatarin Shab

♩♪♬تو فال منی حسو حال منی♩♪♬ 
♩♪♬ تو یلداترین شب تو سال منی♩♪♬ 
♩♪♬ تو فال منی حسو حال منی♩♪♬ 
​​​​​​​♩♪♬ تو یلداترین شب تو سال منی♩♪♬ 

متن آهنگ یلداترین شب از سهیل رحمانی

♩♪♬تو فال منی حسو حال منی♩♪♬ 
♩♪♬ تو یلداترین شب تو سال منی♩♪♬ 
♩♪♬ تو فال منی حسو حال منی♩♪♬ 
​​​​​​​♩♪♬ تو یلداترین شب تو سال منی♩♪♬ 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام شوخی

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام شوخی

Text Music Morteza Ashrafi Called Shookhi

✿●✿شوخیه وقتی میگی کی از سرم دست بر میداری✿●✿
✿●✿فکر میکردم که ته دلت بهم علاقه داری اشتباه میکردم✿●✿
✿●✿من برات غریبه بودم اشتباه کردم بازیچت بودم فقط تورو سرگرم کردم✿●✿
✿●✿حالا میرم تا روزای خوبت برگرده مگه آخه لعنتی من بهت بد کردم✿●✿

متن آهنگ شوخی از مرتضی اشرفی

✿●✿شوخیه وقتی میگی کی از سرم دست بر میداری✿●✿
✿●✿فکر میکردم که ته دلت بهم علاقه داری اشتباه میکردم✿●✿
✿●✿من برات غریبه بودم اشتباه کردم بازیچت بودم فقط تورو سرگرم کردم✿●✿
✿●✿حالا میرم تا روزای خوبت برگرده مگه آخه لعنتی من بهت بد کردم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علیرضا پویا به نام علاقه

متن آهنگ علیرضا پویا به نام علاقه

Text Music Alireza Pouya Called Alaghe

 ♩♪♬نکشی ما رو تو با اون چشات چه کاریه آخه♩♪♬
♩♪♬عجب زدی دلو بردی سریع کارته اصلا دل ببری♩♪♬
♩♪♬دیدی آخرش تو شدی دیگه مال من عاشق♩♪♬
♩♪♬بابا من تو رو میخوامت دلی من تو رو میخوامت دلی♩♪♬

متن آهنگ علاقه از علیرضا پویا

 ♩♪♬نکشی ما رو تو با اون چشات چه کاریه آخه♩♪♬
♩♪♬عجب زدی دلو بردی سریع کارته اصلا دل ببری♩♪♬
♩♪♬دیدی آخرش تو شدی دیگه مال من عاشق♩♪♬
♩♪♬بابا من تو رو میخوامت دلی من تو رو میخوامت دلی♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ندیم به نام جدیدا

متن آهنگ ندیم به نام جدیدا

Text Music Nadim Called Jadidan

✿●✿نگو همه ی اینا به خاطر خودمه منی رو که جنگیدم به خاطرت با همه✿●✿
✿●✿همیشه دوست داشتم همیشه گفتی کمه✿●✿
✿●✿نذار دل دیوونم نفس نفس بزنه نذار دل دیوونت این عشقو پس بزنه✿●✿
✿●✿که عمر این عشق هر چی که باشه عمر منه✿●✿

متن آهنگ جدیدا از ندیم

✿●✿نگو همه ی اینا به خاطر خودمه منی رو که جنگیدم به خاطرت با همه✿●✿
✿●✿همیشه دوست داشتم همیشه گفتی کمه✿●✿
✿●✿نذار دل دیوونم نفس نفس بزنه نذار دل دیوونت این عشقو پس بزنه✿●✿
✿●✿که عمر این عشق هر چی که باشه عمر منه✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ رضا یزدانی به نام تنهام نذار رفیق

متن آهنگ رضا یزدانی به نام تنهام نذار رفیق

Text Music Reza Yazdani Called Tanham Nazar Refigh

♬♫افتادم از نفس بریدم از همه ♬♫
♬♫این شهر بعد تو عین جهنمه♬♫
♬♫این شهرو بعد تو باید خراب کرد ♬♫
♬♫خورشیدو خط کشید ماهو جواب کرد♬♫

متن آهنگ تنهام نذار رفیق از رضا یزدانی

♬♫افتادم از نفس بریدم از همه ♬♫
♬♫این شهر بعد تو عین جهنمه♬♫
♬♫این شهرو بعد تو باید خراب کرد ♬♫
♬♫خورشیدو خط کشید ماهو جواب کرد♬♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ تنهام نذار رفیق از رضا یزدانی

متن آهنگ علی یاسینی به نام ماه قشنگم

 متن آهنگ علی یاسینی به نام ماه قشنگم

Text Music Ali Yasini Called Mahe Ghashangam

✿●✿میدونی ماه قشنگمی تو✿●✿
✿●✿دلیل این دل تنگمی تو ✿●✿
✿●✿اونی که واسش میجنگمی تو ✿●✿
✿●✿میدونی ماه قشنگمی تو✿●✿

متن آهنگ ماه قشنگم از علی یاسینی
✿●✿میدونی ماه قشنگمی تو✿●✿
✿●✿دلیل این دل تنگمی تو ✿●✿
✿●✿اونی که واسش میجنگمی تو ✿●✿
✿●✿میدونی ماه قشنگمی تو✿●✿
به لینک زیر مراجعه نمایید :