اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ مجید اصلاحی به نام جون دل

متن آهنگ مجید اصلاحی به نام جون دل

Text Music Majid Eslahi Called Jone Del

◆◇من برم برم برم قربون نگات بشم◆◇
◆◇دست رو قلب من بذار رفته بالای هزار◆◇
◆◇من برم برم برم برم به همه بگم◆◇
◆◇ یکیو دوسش دارم نه رو حرف من نیار◆◇

متن آهنگ جون دل از مجید اصلاحی

◆◇من برم برم برم قربون نگات بشم◆◇
◆◇دست رو قلب من بذار رفته بالای هزار◆◇
◆◇من برم برم برم برم به همه بگم◆◇
◆◇ یکیو دوسش دارم نه رو حرف من نیار◆◇

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ جون دل از مجید اصلاحی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد