اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ ایمان غلامی به نام نبض عشق

متن آهنگ ایمان غلامی به نام نبض عشق

Text Music Iman Gholami Called Nabze Eshgh

متن آهنگ نبض عشق از ایمان غلامی

♩♪♬ نم نم بارونو فقط ♩♪♬ 
♩♪♬ کنار تو دوست دارمش ♩♪♬ 
♩♪♬ این خیابونو فقط ♩♪♬ 
♩♪♬ کنار تو دوست دارمش ♩♪♬ 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علیرضا قربانی به نام ال سوئنو

متن آهنگ علیرضا قربانی به نام ال سوئنو

Text Music Alireza Ghorbani Called El Sueno

متن آهنگ El Sueno از علیرضا قربانی

♩♪♬شب شکسته خواب به چشمم♩♪♬ 
♩♪♬گوش بر زنگ کاروان هستم♩♪♬
♩♪♬با نواهای نیم زنده ز دور هم ♩♪♬
♩♪♬عنان گشته هم زبان هستم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ El Sueno از علیرضا قربانی

متن آهنگ امین قباد به نام آسمون دنیام

متن آهنگ امین قباد به نام آسمون دنیام

Text Music Amin Ghobad Called Asemoon Donyam

متن آهنگ آسمون دنیام از امین قباد

 ♩♪♬آسمون دنیام با تو صافه♩♪♬ 
♩♪♬این حرفای من یه اعترافه♩♪♬
♩♪♬به عشقی که از تو توی قلبمه …♩♪♬
♩♪♬خنده هام کنارت ساختگی نیست ♩♪♬
♩♪♬این زندگی بی تو زندگی نیست♩♪♬
♩♪♬بودنت کنارم مث مرهمه …♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ آریا عظیمی نژاد به نام جان خستگان

متن آهنگ آریا عظیمی نژاد به نام جان خستگان

Text Music Arya Aziminejad Called Jan Khastegan

"آهنگ جان خستگان از آریا عظیمی نژاد با صدای محمد علی کریمخانی"

متن آهنگ آریا عظیمی نژاد جان خستگان

♩♪♬با دلی شکسته آمده ام♩♪♬ 
♩♪♬ای پناه دل شکستگان ♩♪♬
♩♪♬ای غریب مهربان طوس ♩♪♬
♩♪♬ای غریب طوس ♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ آریا عظیمی نژاد جان خستگان

متن آهنگ امیر عظیمی به نام زمستون

متن آهنگ امیر عظیمی به نام زمستون

Text Music Amir Azimi Called Zemestoon

متن آهنگ زمستون از امیر عظیمی

♩♪♬آسون نبود اما من بغضمو خوردم♩♪♬
♩♪♬این سختیا حالا با تو چه آسونه♩♪♬
♩♪♬این سختیا حالا با تو چه آسونه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ امین قباد و امیر عباس گلاب به نام لعنت

متن آهنگ امین قباد و امیر عباس گلاب به نام لعنت

Text Music Amin Ghobad Vs Amirabbas Golab Called Lanat

متن آهنگ لعنت از امین قباد

♩♪♬لعنت به تنهایی و تنهایی و تنهایی♩♪♬ 
♩♪♬لعنت به این سیگارهای کنت نعنایی♩♪♬
♩♪♬لعنت به هر کی غیر من باب دل تو بود♩♪♬ 
♩♪♬به فندکی که کادوی ناقابل تو بود♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شهاب مظفری به نام خسته شدم

متن آهنگ شهاب مظفری به نام خسته شدم

Text Music Shahab Mozaffari Called Khaste Shodam

متن آهنگ خسته شدم شهاب مظفری

♩♪♬خسته شدم از تو و اون لحن چشات♩♪♬
♩♪♬خسته شدم دنبال چی میگردی باز♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حامد برادران به نام رفتی از پیشم

متن آهنگ حامد برادران به نام رفتی از پیشم

Text Music Hamed Baradaran Called Rafti Az Pisham

متن آهنگ رفتی از پیشم از حامد برادران

♩♪♬گفتم بعد از تو دیوونه میشم ♩♪♬
♩♪♬باور نکردی رفتی از پیشم♩♪♬
♩♪♬حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست♩♪♬ 
♩♪♬دلمم دیگه تنگ نیست دیگه خسته شدم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ امین قباد به نام عاشق شدم

متن آهنگ امین قباد به نام عاشق شدم

Text Music Amin Ghobad Called Ashegh Shodam

متن آهنگ عاشق شدم از امین قباد

♩♪♬وای ای وای ای وای ای وای عاشق شدم♩♪♬ 
♩♪♬وای چه حالیه حال دلم عالیه♩♪♬
♩♪♬وای ای وای ای وای ای وای عاشق شدم ♩♪♬
♩♪♬وای چه حالیه حال دلم عالیه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مسعود صادقلو به نام دورهمی

متن آهنگ مسعود صادقلو به نام دورهمی

Text Music Masoud Sadeqloo Called Dorehami

متن آهنگ دورهمی از مسعود صادقلو

♩♪♬بارون بارونه پیش من می مونه♩♪♬
♩♪♬ما دو تا شدیم عاشق و دیوونه♩♪♬
♩♪♬میدونی جمعمون جَمعه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دورهمی از مسعود صادقلو

متن آهنگ امین قباد به نام به دادم برس

متن آهنگ امین قباد به نام به دادم برس

Text Music Amin Ghobad Called Be Dadam Beres

متن آهنگ به دادم برس از امین قباد

♩♪♬ببین بی قرارم کسی رو ندارم همه دار و ندارم به دادم برس♩♪♬
♩♪♬نمیخوام ببازم بسوزم بسازم نیازم بهت بیشتر از قبلنه♩♪♬
♩♪♬یکم باورم کن بیا بهترم کن اگه حال و روزت شبیه منه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سالار عقیلی به نام نگار

متن آهنگ سالار عقیلی به نام نگار

Text Music Salar Aghili Called Negar

متن آهنگ نگار از سالار عقیلی

♩♪♬ هرچه کردم مهربانی بی وفایی کرد مرا♩♪♬ 
♩♪♬او نمیداند چه آورد بر سرم دیوانه وار♩♪♬
♩♪♬او نمیداند چه آورد بر سرم دیوانه وار ...♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ امین قباد به نام تنهایی من

متن آهنگ امین قباد به نام تنهایی من

Text Music Amin Ghobad Called Tanhaei Man

متن آهنگ تنهایی من از امین قباد

♩♪♬من همونیم که بی تو ذره ذره آب میشه♩♪♬
♩♪♬واسه غصه های بیشتر داره انتخاب میشه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سپند امیرسلیمانی به نام شب پاییز

متن آهنگ سپند امیرسلیمانی به نام شب پاییز

Text Music Sepand Amirsoleimani Called Shabe Paeiz

متن آهنگ شب پاییز سپند امیرسلیمانی

♩♪♬رسیدی یک شب پاییز با یه بارونیه آبی♩♪♬
♩♪♬تموم شد با تو کابوسه شبای تلخ بی خوابی♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شب پاییز سپند امیرسلیمانی

متن آهنگ زانیار خسروی به نام بدون تو

متن آهنگ زانیار خسروی به نام بدون تو

Text Music Xaniar Khosravi Called Bedoone To

متن آهنگ بدون تو زانیار خسروی

♩♪♬بدون تو شبام پر از غمو سرماست♩♪♬
♩♪♬آره بدون تو ته راهمه ته دنیاست♩♪♬
♩♪♬بدون تو شبام پر از غمو آهه ♩♪♬
♩♪♬اگه تنها بری میبینی آخرش اشتباهه آره این گناهه♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بدون تو زانیار خسروی