اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ زانکو به نام بند دلم

متن آهنگ زانکو به نام بند دلم

Text Music Zanco Called Bande Delam

◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆
◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆

آهنگساز : زانکو , تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

متن آهنگ بند دلم از زانکو

◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆
◆ پاره نشه یهو بند دلم ببین چه جوری می جنگه دلم ◆
◆ تو عکسای که پیشم نشستی هنو برا تو میخنده دلم ◆
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بند دلم از زانکو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد