اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس عاشقانه تنهایی

اس ام اس عاشقانه تنهایی

کـاش به خودمان قــول بدهیــم

وقتی عاشق شویــم که آماده ایم 

نــه وقتی کــه تنهــائیـم

اس ام اس سرکاری تیر ماه 92

اس ام اس سرکاری تیر ماه 92

وقتی وارد دلم شدی احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد

ای فلفل!

اس ام اس خنده دار92

اس ام اس خنده دار92

بهترین نیستم اما اینقد پررو هستم که بهترین ها رو بخوام 

پیامک خنده دار تیر ماه 92

پیامک خنده دار تیر ماه 92

خوبی سرما خوردگی اینه که

هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی

اس ام اس خنده داره مسخره

اس ام اس خنده داره مسخره

یه بارم دونفر یه گوشه خفتم کردن یکیشون چاقو گذاشت زیر گلوم

گفت هرچی پول داری بده منم پنج تومن بیشتر تو جیبم نبود

ینی اینقد خجالت کشیدم که نگو

میخاستم به یارو بگم شماره کارت بده بعدا کارت به کارت میکنم 

اسمس خنده دار 92

اسمس خنده دار 92

یکی از مواردی که من توی انجامش خیلی جدی ام

رعایت کردن سمت چپ و راست هدفونمه 

اس ام اس های رمانتیک 92

اس ام اس های رمانتیک 92

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت 

آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم

اس ام اس رمانتیک92 جدید

اس ام اس رمانتیک92 جدید

دست من کوتاه از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست 

اس ام اس رمانتیک تیر 92

اس ام اس رمانتیک تیر 92

نمیدانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته می گفت

پریشان از فراق یارم امشب

متن عاشقانه جدید

متن عاشقانه جدید

عشق رازی ست که خورشید به بارانش گفت 

نیز رمزی ست که شقایق به گلستانش گفت 

ای که ایمان به کسی داری و چیزی بی شک 

عشق بود آنچه دلت با همه ایمانش گفت

متن عاشقانه قشنگ

متن عاشقانه قشنگ

دیدن تو عشق منه 

نگاه تو عمر منه 

لبخند تو گنج منه 

ندیدنت رنج منه

متن عاشقانه ناب

متن عاشقانه ناب

می نویسم خاطرات از روی درد 

تا بدانی دوریت با من چه کرد

شعر عاشقانه جدید

شعر عاشقانه جدید

خوش خُلقی و خشم همزمان یعنی چه؟ 

بیـزاری و عشق تـوأمـان یعنی چه؟

با رفتن من اگر موافق هستی! 

پس این بنشین ، نرو ، بمان یعنی چه؟


شعر عاشقانه زیبا

شعر عاشقانه زیبا

این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف 

ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف

در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست 

شک داری اگر بیــا دلم را بشکاف 

شعر عاشقانه قشنگ

شعر عاشقانه قشنگ

با آمدنت بهانه پـیدا شده است

خورشید میـــان خانه پیدا شده است

ما نیم نظر چشم به هم دوخته ایم 

یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است