اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ دایان به نام حال من خوب نیست

متن آهنگ دایان به نام حال من خوب نیست

Text Music Dayan Called Hale man khoob nist

♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره ♬
♬ یا دلم بمیره خاطرات تو از یاد من نمیره ♬
♬ کسی دیگه عشقو یاد من نمیده ♬
♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره یا دلم بمیره ♬

متن آهنگ حال من خوب نیست از دایان

♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره ♬
♬ یا دلم بمیره خاطرات تو از یاد من نمیره ♬
♬ کسی دیگه عشقو یاد من نمیده ♬
♬ مرور میکنم من خاطراتو تا دلم بگیره یا دلم بمیره ♬
به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حال من خوب نیست از دایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد