اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ علی لهراسبی به نام چه شبایی

متن آهنگ علی لهراسبی به نام چه شبایی

Text Music Ali Lohrasbi Called Che Shabaei

متن آهنگ باراد به نام حال جدید

متن آهنگ باراد به نام حال جدید

Text Music Barad Called Hale Jadid

متن آهنگ امین بانی به نام دریغ

متن آهنگ امین بانی به نام دریغ

Text Music Amin Bani Called Darigh

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق آخر

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام عشق آخر

Text Music Morteza Ashrafi Called Eshghe Akhar

ヅعشق تو واسه من موند چه حس بی نظیریヅ
ヅاینکه یهو تو بارون دست منو میگیریヅ
ヅچه خوبه که تو هستی همیشه میمونیヅ
ヅمیخوام برات شهرو کنم چراغونیヅ

متن آهنگ عشق آخر از مرتضی اشرفی

ヅعشق تو واسه من موند چه حس بی نظیریヅ
ヅاینکه یهو تو بارون دست منو میگیریヅ
ヅچه خوبه که تو هستی همیشه میمونیヅ
ヅمیخوام برات شهرو کنم چراغونیヅ

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حسین توکلی به نام سرمست

متن آهنگ حسین توکلی به نام سرمست

Text Music Hosein Tavakkoli Called Sarmast

متن آهنگ علی یاسینی به نام چراغونی

 متن آهنگ علی یاسینی به نام چراغونی

Text Music Ali Yasini Called Cheraghooni

متن آهنگ مهدی یراحی به نام دخترانه

متن آهنگ مهدی یراحی به نام دخترانه

Text Music Mehdi Yarrahi Called Dokhtarane

متن آهنگ علی خدابنده به نام هدیه

متن آهنگ علی خدابنده به نام هدیه

Text Music Ali Khodabandeh Called Hediyeh

متن آهنگ رضا بهرام به نام خوابتو دیدم باز

متن آهنگ رضا بهرام به نام خوابتو دیدم باز

Text Music Reza Bahram Called Khabeto Didam Baz

متن آهنگ Buray به نام Deli Kız

متن آهنگ Buray به نام Deli Kız

Text Music Buray Called Deli Kiz

شعر مداحی محمود کریمی به نام از غصه آب شدم خونه خراب شدم

شعر مداحی محمود کریمی به نام از غصه آب شدم خونه خراب شدم

Text Maddahi Mahmoud Karimi Called Az Ghosse Aab Shodam

متن آهنگ روزبه بمانی به نام بی تو بودن

متن آهنگ روزبه بمانی به نام بی تو بودن

Text Music Roozbeh Bemani Called Bi To Boodan

متن آهنگ محسن چاوشی به نام عباس

متن آهنگ محسن چاوشی به نام عباس

Text Music Mohsen Chavoshi Called Abbas

متن آهنگ محمد معتمدی به نام تمام خاطرات من

متن آهنگ محمد معتمدی به نام تمام خاطرات من

Text Music Mohammad Motamedi Called Tamame Khaterate Man

✽✽تو ابتدای زیستن تو ابتدای بودنی✽✽
✽✽تو از همیشه بوده ای و تا همیشه با منی✽✽
✽✽دلی شکسته هرکجا غم تو در میانه است✽✽
✽✽غم تو آبروی قصه های عاشقانه است✽✽

متن آهنگ تمام خاطرات من از محمد معتمدی

✽✽تو ابتدای زیستن تو ابتدای بودنی✽✽
✽✽تو از همیشه بوده ای و تا همیشه با منی✽✽
✽✽دلی شکسته هرکجا غم تو در میانه است✽✽
✽✽غم تو آبروی قصه های عاشقانه است✽✽

به لینک زیر مراجعه نمایید :