اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

گزیده متن های عاشقانه برای شوهر عزیزم

مجموعه کاملی از متن عاشقانه برای شوهر کوتاه و بلند را جمع آوری کرده ایم.

امیدواریم که مورد توجه و استفاده شما قرار گیرد .... با ما همراه باشید ....

متن عاشقانه برای شوهر | 110 شعر و متن عاشقانه برای تقدیم به شوهر

متن عاشقانه برای شوهر

ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت
پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

──────────⚫✰●✰⚫──────────

صــدایـت را مــی خـــواهم
تــا مــوســیقی ســکوت لــحظه هــایــم بــاشــد
نــگاهــت را مـی خـواهم تــا روشــنی چشــمهای خســته ام بــاشـد
وجــودت را مــی خــواهم تــا گــرمــای قــندیل آغـوشــم بـاشد
خیالت را می خواهم تا خاطر لحظه های فراموشم باشد
دستها یت را می خواهم تا نوازشگر اشکهایم باشد
و تــنهـا خــنده هــایــت را مــی خــواهـم تـــا
مرحم کهنه ی زخمهای زندگی ام باشد
آری تنها تو را می خواهم...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

به سلامتی آغوش بی منتی
که تو رو فقط و فقط
واسه خودت میخواد.......
وقتی تو اوج تنهایی هستی
با چشاش بهت میگه:
هستم تا آ خرش.........


  

──────────⚫✰●✰⚫──────────

تمـام ِ این چـند سـال و اَنـدی عــمرم بـه کــنار …
چشمانم دیگر سهمی از این دنیا را نمی خواهد
و تنها سهم من می شود همان چشمهای تو
که آرامش را به نگاه خسته ام باز می گرداند
قلبم از شوق نگاهت به یکباره می لرزد
و نفسهای تو راه نفسهایم را می بندد
وقتی که عاشقانه نگاهم می کنی
چشمهایت را می بینم که لبریز
از شعرهای عاشقانست
اینجاست که دلم سهم
بیشتری از آنها را
می طلبد...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

من
سخاوتمندانه تو را به قلبم هدیه میدهم!
و سخت لرزانم از این هدیه ای چنان با شکوه!!
ای بهانه زیبای زنده بودنم:
سطر های جا مانده از شور و احساس قلبم را به تو تقدیم میکنم...
و برای تو می نویسم..
برای تویی که تنها یی هایم پر از یاد توست..
برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست..
برای توی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است..
برای تویی که عشقت معنای بودنم است..
برای تویی که آرزوهایت آرزویم است..
دوستت دارم تا ..
نه!
دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد..
بی حد و مرز دوستت دارم...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

خوشبختی یعنی زنگ های غیر منتظره
جمله های عجیب و دوست داشتن غریب
یعنی وقتی بارون بباره و هوا سرد باشه دلت دیگه بهونه
نگیره و تنگ نشه،غمگین نشه چون یک تو دارم
یعنی عکس های دو نفره
یعنی تکیه گاه داشتن
یعنی بودنت
یعنی آرامش ، آرزوهای بزرگ ، آینده ای شیرین
و خوشبختی یعنی "تو" ...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

کــدام عاشق تر بودیم؟
من که
بخاطر عشق
دنیایم جهنم شــد ...!
یا آدم که ...
بهشتش
دنـیا شد ...!

──────────⚫✰●✰⚫──────────

با اینکه درد داره و کبود میشه جاش...!
ولی چه حالی میده وقتی آدم  مخاطب خاصش  رو گازش بگیره...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

لحظه های با تو بودن را با بهشت نیز عوض نمی کنم
تو که باشی در جهنم هم که باشم!
بهشتی ترین فردم . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

وقتی که اشک هایم بی اختیار سرازیر میشوند...
و دلم میگیرد
هیچ چیز مانندِ تکیه دادن به شانه های تو آرامم نمی کند...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم
تو… تمام گُمشده منی . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

آغوش تو گناه نیست
من در آغوش تو آرامش یافته ام
که هیچ گناهی با آرامش مانوس نیست
آغوش تو گناه نیست
من در آغوش تو امنیت را احساس کرده ام
که در هیچ گناهی امنیت محسوس نیست
آغوش تو گناه نیست
من در آغوش تو تمام زیبایی را لمس کرده ام
که در هیچ گناهی زیبایی ملموس نیست
پس امانم بده
که تا ابد در دل این زیبایی
آرامش یابم . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

بگــ ـو ..
تـــمــــــامــ ِ تــ ــ‌و  مالـــ ِ مَــن استــــــ ..
دِلــمـ می خـــوا هـَــد ..
حـسادَتــــ کـنـَــمــ بـــه خـــودمـ ...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

همیشه باید کسی باشد
تا بغض هایت را
قبل از لرزیدن چانه‌ات
بفهمد ...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

برای عاشق شدن
نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !

──────────⚫✰●✰⚫──────────

مے گوینـــــב عشق خــــدا بــﮧ همــﮧ یکسآنستــــ
ولے من مے گویمــ :
مـــــرا بیشتـــر از همـــﮧ دوست בارב
و گرنـﮧ بـﮧ همـﮧ یکے مثـــــــل تـــ ــو مے בاב . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

دلم میخواهد…
دلم میخواهد نامت را صدا کنم!
یک طور دیگر
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد!
دلم میخواهد نامت را صداکنم…
یک طور که دلت قرص شود که من هستم!
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تـ ـو هم هستی…

──────────⚫✰●✰⚫──────────

בیوانہ وار انتظار لحظہ اے را میڪشمــ ڪہ از خـواب بیـدار شومــ
و گرماے ڪسـے را ב ر آغوش خود حس ڪنمــ
با چشمــ هاے پف ڪرده امــ بنگرمــ
واضح تر بنگرمــ
تویـ ــے
و اینجاست ڪہ آرزوے مـטּ یڪ خـواب ابـدیست בر ڪنارت
تا همیشہ

──────────⚫✰●✰⚫──────────

وقتـﮯ مرا بغل مـﮯکنـﮯ چنان جاذبه‌ﮮ آغوشت به جاذبه‌ﮮ زمین غلبـه
مـﮯکنـد
کـه روحـم بـه پـرواز درمــﮯآیـد …

──────────⚫✰●✰⚫──────────

آرزو دارم دلت مــــثـــل بهار
پـــر شـــود از لــحـظه هـای مــانـدگار
زنــــدگـیـــت خــالـی از انــدوه و غـــــــــم
لـــحــظـه های شـــادمــانــی بــی شـــمــار
خــانهً قلـبـت پر از گـلـهـای یـاس نـغـمـه خـوان
هــــزار بـــاغ احـســـاســت پـــر از گــلــهــای نــاز
هــمـــچــو یـــک قـــالـی پـــر از نـــقــش و نــگــار
روزهـــــایــــت هــــر یـــــکـــی بـــهــتــر از قــبـل
خــــوش بــــود بــــر کـــام تــــو ایــن روزگــــار
هــمـچـو شـمـعـی بـاشی و هــمـراه گــل
مــــن بــگـــردم دور تـــو پـــروانــــه وار

──────────⚫✰●✰⚫──────────

نصــــف بیشتر دعـــــواها
بـخاطر  دلتنگـــــــــــیه
وقـتی دلتنگــشی و نـمیفـهمه
یـا ازش دوری و هـمش بـهونه مـیگیری ...
ولـی وقـتی پیـششی یـا تــو آغــوششی
آروم آرومــــــــی ...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

مرد است دیگر…
گاهی تند میشود و گاهی عاشقانه میگوید
مرد است دیگر…
غرورش آسمانو دلش دریاست
تو نمیدانی از بغض گلو گیر کرده یک مرد…
تو نمیدانی از چشمانت که دنیای او شده است…
تو نمیدانی از هق هق شبانه او که فقط خودش خبر دارد و بالشش…
مرد را فقط مرد میفهمد و مرد… من مرد هستم…
با دستانی زبرتر و پهن تر از دستان تو …
با صورتی ته ریش دار و تیغ تیغی که به نرمی گونه هایت نمی رسند …
با قلبی پر از عشق و به وسعت دریا….
شاید اشک هایم ساده نریزند …
شاید صدایم با یک طعنه ، راحت نلرزد …
اما…
با همان دستان زبرم ، نوازشت می کنم …
با همان صورت ناصاف و ناملایم می بوسمت …
و با قلب عاشقم ،با اشک هایی که پنهانی می ریزند ، با صدایی لرزان
می گویم دوستت دارم …
عاشقانه میخواهمت

──────────⚫✰●✰⚫──────────

مرد است دیگر…
گاهی تند میشود و گاهی عاشقانه میگوید
مرد است دیگر…
غرورش آسمانو دلش دریاست
تو نمیدانی از بغض گلو گیر کرده یک مرد…
تو نمیدانی از چشمانت که دنیای او شده است…
تو نمیدانی از هق هق شبانه او که فقط خودش خبر دارد و بالشش…
مرد را فقط مرد میفهمد و مرد… من مرد هستم…
با دستانی زبرتر و پهن تر از دستان تو …
با صورتی ته ریش دار و تیغ تیغی که به نرمی گونه هایت نمی رسند …
با قلبی پر از عشق و به وسعت دریا….
شاید اشک هایم ساده نریزند …
شاید صدایم با یک طعنه ، راحت نلرزد …
اما…
با همان دستان زبرم ، نوازشت می کنم …
با همان صورت ناصاف و ناملایم می بوسمت …
و با قلب عاشقم ،با اشک هایی که پنهانی می ریزند ، با صدایی لرزان
می گویم دوستت دارم …
عاشقانه میخواهمت

──────────⚫✰●✰⚫──────────

دلـــم یک شــب ِآروم میخــــواد … بــا آهنگــــی رومــــــانتیک…
چنــــد تا شمــــــع … و یک عالمــــــه تــــو…
که بــه دنیــــا بگـــــــم … خــــداحـــــافـــــــظ …
دنیــای مــن کســــی ست…
که در آغـــــوشش جــان میدهــــم…
یعنـــی « تــــــــــ ــــــو »

──────────⚫✰●✰⚫──────────

از تب تند من نترس
که عاشق چشات منم
هزار سالم بیاد بره کم نمیشه از خواستنم
از تب تند من نترس که یه روزی عوض بشم
از تو به قیمت جونم محاله که دست بکشم
مگه نمی بینی چشام بارونی خواستنته
دارم حسودی میکنم به پیرهنی که تنته
مگه نمی دونی دلم دلتنگه با تو بودنه
غصه ی هیچ چیزو نخور عشقت همیشه با منه
یادت باشه با یک نگاه اینجوری عاشقت شدم
چه برسه که یه روزی بیای بشی مال خودم
وقتی تورو حس میکنم حتی نفس نمی کشم
نفس هامو میخوام چکار من اگه عشق تو بشم
ترسی نداره عاشقی منتظرم بهم بگی
دوسم داری دوسم داری تا آخر دیونگی

──────────⚫✰●✰⚫──────────

ﺳـﮑـــــــﻪ ﯼ ﺯﻧـﺪﮔـﯿﻢ
ﺷـﯿـــــــﺮ ﻧـﺪﺍﺭﺩ
ﺍﻣــــــــﺎ
ﻫـﻤـﯿـﻦ ﺧـﻄـﯽ
ﮐـﻪ ﻣـــــــﺮﺍ ﺑـﻪ ﺗــــــﻮ
ﻭﺻـــــــــــــــــﻞ
ﻧـﮕـﻪ ﻣـﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺭﺍ
ﺩﻭﺳـــــــﺖ ﺩﺍﺭﻣـــ

──────────⚫✰●✰⚫──────────

کنارم هستی و اما
دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت میدونی عادت نیست
فقط دوست داشتن محضه

──────────⚫✰●✰⚫──────────

در انتظار توام
درچنان هوایی بیا که گریز از تو ممکن نباشد

──────────⚫✰●✰⚫──────────

این عشق ماندنی
این شعر بودنی
این لحضه های با تو نشستن سرودنیست

──────────⚫✰●✰⚫──────────

من عــاشقت هستـم
چشمات که می دونه
وقتـی غــزل می گــم
بــا من کـــه می خونه
من عــاشقت هستـم
چشمــای تــو دنیـاس
مــرد منــی عشقــــم
دنیـــای مـن زیبـــــاس

──────────⚫✰●✰⚫──────────

بگو دوستت دارم  تا به جای پیراهن زندگی ام را تنت کنم . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

کاش میدیدم چیست ...

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست ...

آه ، وقتی که تو لبخند نگاهت را میتابانی ...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

یِڪ مــــــــــــرב פֿـوبــ ...
بآیـב لآاقلــ یِڪ قصّہ آرآمـــــــــــــ بلـــــــــــב بآشد ...
برآے وقتـــــــــــــ هآیے ڪہ عشقشــــــــــــ بے قَرآر ستــ و
نمے פֿـوآهـב از بے قرآرے هآیشــ פَرفــ بزند...
برآےِ وقتــ هآیے ڪہ عشقـشــ لجـــــــــــ مے ڪُند ...
بهآنــــــــــــہ مے ڪًیــــــــــرد ...
بغضــ مے ڪند ...
قهر مے ڪُنــــــــــــــב ...
برآےِ وقتــ هآیے ڪہ عشقشــ بچّہ مے شوב...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

اونی که زود میرنجه
زود میره و زودم برمیگرده...
اما
اونی که دیر میرنجه ، دیر میره
اما دیگه برنمیگرده ...
هیچوقت عشقتو نرنجون

──────────⚫✰●✰⚫──────────

داشــــتن یکـــی کـــه
دوستـــش داشـــــــته باشی و
بدونـــی
اونـــم بیشتـــر از جـــونش دوستـــت داره
اوج خوشــــــــبختی... منکه خوشبختم...!!
امیدوارم شما هم این خوشبختیو داشته باشین

──────────⚫✰●✰⚫──────────

وسط دعوا
یه جمله هست که
میتونه داستان رو عوض کنه...!
حرف نزن بیا بغلم؟
آغوش تو مترادف امنیت است
آغوش تو ترس‌های مرا می‌بلعد
آغوش تو یعنی پایان سردرد‌ها
یعنی آغاز عاشقانه‌ترین رخوت‌ها
آغوش تو یعنی من خوبم....!

──────────⚫✰●✰⚫──────────

من شیفته ی
آن بوسه ی هول هولکی ام
که دیرت شده اما از خیرش نمی گذری...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

رفتار عاشقانه ی زن را بایــد از دلتنگـیش فهمید
از شـــوق و بی تابیـش برای دیدار
از حس کودکانه اش برای آغــــــــوش
از خجالتش برای بوسـه گرفتن
زن بـی دلیل بهانه نمیگیرد
شاید بهانه ی دستانِ گرمـت را دارد
که دستانش را بگیری….

──────────⚫✰●✰⚫──────────

برای تویی که عشقم هستی می نویسم
برای تویی که یادت پر کرده تنهایی هایم را
برای تویی که وجودم عشق توست
برای تویی که احساسم تمام احساس توست
برای تویی که تمام وجودم در وجودت غرق گشته
برای تویی که چشمانم همیشه منتظر آمدن است
برای تویی که مرا جذب قلب پاک خود کردی
برای تویی که همه ی وجودم را محو وجود خود کردی
برای تویی که قلبت پـاک است
برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است
برای تویی که عـشقت معنای بودنم است
برای تویی که عاشقانه دوستت دارم
و برای تویی که بی حد و مرز دوستت دارم . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

هرروزکه میگذرد
بیشتر دوستت میدارم
انگار عشقت دراعماق قلبم رسوب میکند
محکم میشود
محکم تر
وبازهم محکم تر
آنگونه که هیچ ضربه ای توان شکستش را ندارد
قلبم را خواهند شکست اما عشقت را هرگز
کنارم نیستی
اما حست میکنم
یک حس دوست داشتنی
یک حس خواستنی
حسی که لبخندرا به لبانم هدیه میکند
وبازهم حس خواستنت، دلتنگ می شوم
کلافه میشوم
وباز طاقت نمی آورم
وبازگوشی تلفن و صدای تو
"سلام"
"خواستم بگم*دوستت دارم* همین "

──────────⚫✰●✰⚫──────────

دلم تنهاست ، دلگیرم ...
ستاره من ، عشق من ...
تو را از خدا آرزو دارم

──────────⚫✰●✰⚫──────────

گاهی یک ها، دنیا را زیرو رو می کنند.
می شود تنها با یک محبت، عشق را برای دنیا معنا کرد.
تنها با یک بخشش، تمام هستی را از آن خود کرد.
با یک گذشت، نفرت ها را به دوستی ابدی مبدل کرد.
و تنها با یک لبخند در قلب ها جاودانه شد.
اما تو ای مهربانم!
میدانی! وقتی لبخند بر لبانت نقش می بندد،
دنیا دیگر، برایم معنایی نمی یابد . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

قهر کردن بچگانه ام بهانه ایست تا :
لحظه ای بیشتر در آغوشم بمانی
زمان بوسه ات بر گونه ام طولانی تر باشد
و دستانم را محکمتر فشار دهی
وجودت بهانه ایست برای زندگی کردن و لذت بردن از آن...

──────────⚫✰●✰⚫──────────

مـیــدونــی دِلــَــم چـــی مـــیـــخـــواد! خــُــــدا بــــیــــاد بــِــهــِـم بــِــگــــه: دیـــــوونــَــم کـــَـردی بـــیــــا ایــنـــَـم هـــَـمــونــی کـــه مـــیــخــــواســــتـــــی…

──────────⚫✰●✰⚫──────────

ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ : ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ ! ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ : ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ ! ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ ! ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ : ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ ! ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد
اندیشیدم که الهه عشق ناب ترین عشق هستی را نصیبم کرده است
عزیزم.!!
آهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم
و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است.
پس با من بمان
به چشمان مهربان تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را،
تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم.
به پاکی چشمانت قسم،
که تا ابد با تو می مانم بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم زیرا
میدانم فردا بیشتر از امروز دوستت خواهم داشت....
دوستت دارم.....

──────────⚫✰●✰⚫──────────

As Days Go By My Feelings Get Stronger , To Be In Your Arms
I Can’t Wait Any More , Look Into My Eyes And You
Will See That It’s True . Day And Knight My Thought Are Of You
روزها میگذرند و در آغوش تو بودن احساس من را قویتر میکند ،
بیشتر از این نمیتوانم صبر کنم ، توی چشمهای من نگاه کن ، خواهی دید که
حقیقت داره ، روز و شب به فکر تو هستم . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

یکی زیر...!
یکی رو...!
زیباترین بافتنی دنیاست دستهایمان...!

──────────⚫✰●✰⚫──────────

دیدی گاهی اوقات بعداز یه روزکامل که باعشقت
گفتی وخندیدی وخوش گذروندی شب توی رختخواب
خاطرات اون روز رو مرور میکنی و لبخند میزنی؟حرفایی که بهش زدی،
وقتی که دستتو میگیره و با عشق تو چشات نگاه میکنه و صدات میکنه دردونه ی قلبم؟
بعد یهو پیش خودت فکر میکنی خدایا اگه یه روزبره؟
یا بدتر اگه بلایی سرش بیاد؟
یه دفه ای به خودت میای میبینی بالشت خیسه خیسه ازاشک،
اینا قشنگ ترین اشکای دنیان ، اشک های عاشقی......

──────────⚫✰●✰⚫──────────

صبر کردن دردناک است ،
و فراموش کردن دردناکتر .
اما از این دو دردناک تر آن است که ندانی
باید صبر کنی یا فراموش !

──────────⚫✰●✰⚫──────────

میروم قلب تورا معنا کنم
ناز چشمان تورا امضا کنم
میروم تا به نگاه گرم تو
این دل دیوانه را شیدا کنم

──────────⚫✰●✰⚫──────────

خیلی وقت است که قلبم را سپرده ام به تو
خیالم راحت است هم از بابت قلبم و هم از تو..
با صدای قلب تو میروم به اوج احساساتم!
از تو مینویسم، از چشمانت ، مینویسم که عاشقتم!!
خیلی وقت است بسته ام چشمهایم را بر روی همه!
تو به من یاد دادی رسم عاشقی را ، ای عشق جاودانه!
یاد تو و مهرت همیشه در دلم جاودان خواهد ماند!
حالا این تــ ــو ، این عشـ ــق و این من . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

خنده هاى تــ ــو آرزو هاى منن
بخند . . .
تا برآورده شوند . . .

──────────⚫✰●✰⚫──────────

من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی ؛
و محکم در آغوشم بگیــری ،
و شیطنت وار ببوسیم ....
و من نگذارم !
عشق من ...
بوسه با لـــجبازی ، بیشتر می چسبـــد ... !!!

──────────⚫✰●✰⚫──────────

عشق یعنی مستی و دیوانگی
عشق یعنی با جهان بیگانگی
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
عشق یعنی سجده ها با چشم تر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد