اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ مهراد جم به نام پرواز

متن آهنگ مهراد جم به نام پرواز

Text Music Mehraad Jam Called Parvaz

شعر مداحی محمود کریمی به نام اون که شب میومد تک و تنها

شعر مداحی محمود کریمی به نام اون که شب میومد تک و تنها

Text Maddahi Mahmoud Karimi Called Oon Shab Ke Miumad

◆اون که میومد شب تک و تنها روی شونش نون و خرما◆
◆حالا فهمیدن که کی بوده◆
◆اون که شبها با حال خسته میومد با روی بسته◆
◆ حالا فهمیدند علی بوده◆

متن شعر مداحی اون که شب میومد تک و تنها محمود کریمی

◆اون که میومد شب تک و تنها روی شونش نون و خرما◆
◆حالا فهمیدن که کی بوده◆
◆اون که شبها با حال خسته میومد با روی بسته◆
◆ حالا فهمیدند علی بوده◆

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ علی اکبر قلیچ به نام پناه

متن آهنگ علی اکبر قلیچ به نام پناه

Text Music Ali Akbar Ghelich Called Panah

°•  من از ریشه خشک و زردم خودم را بی تو گم کردم °•
°• کمک کن باید برگردم °•
°• رفیق روز تنهایی پریشان ماندم هرجایی °•
°• تورا میبینم میایی °•

آهنگساز : علی اکبر قلیچ ، تنظیم : هومن آزما

متن آهنگ پناه از علی اکبر قلیچ + ترجمه فارسی

°•  من از ریشه خشک و زردم خودم را بی تو گم کردم °•
°• کمک کن باید برگردم °•
°• رفیق روز تنهایی پریشان ماندم هرجایی °•
°• تورا میبینم میایی °•

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ احسان دریادل به نام لالایی

متن آهنگ احسان دریادل به نام لالایی

Text Music Ehsan Daryadel Called Lalaei

♬ یه رحمی کن بمن که واسه تو شدم یارو
♬ لالایی بخون واسم نمونم شبا بیدارو
♬ لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
♬ اسفند برات دود کنم دور کنم درد بلارو 

موزیک : احسان دریادل ، میکس و مسترینگ : هیربد حسینی

متن آهنگ لالایی از احسان دریادل

♬ یه رحمی کن بمن که واسه تو شدم یارو
♬ لالایی بخون واسم نمونم شبا بیدارو
♬ لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
♬ اسفند برات دود کنم دور کنم درد بلارو 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شادمهر عقیلی به نام یخ زدم

متن آهنگ شادمهر عقیلی به نام یخ زدم

Text Music Shadmehr Aghili Called Yakh Zadam

متن آهنگ آرمین زارعی به نام دوباره برگرد

متن آهنگ آرمین زارعی به نام دوباره برگرد

Text Music Armin Zarei Called Dobare Bargard

دوباره برگرد بی تو نمیشه روزارو سر کرد
بیا دوباره برگرد آخه نبودت چشمامو تر کرد
دوباره برگرد تویی دلیل و مرهم هر درد
دوباره برگرد دیگه خستم از قرصای سردرد

موزیک: آرمین ۲AFM, تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ دوباره برگرد از آرمین 2afm

دوباره برگرد بی تو نمیشه روزارو سر کرد
بیا دوباره برگرد آخه نبودت چشمامو تر کرد
دوباره برگرد تویی دلیل و مرهم هر درد
دوباره برگرد دیگه خستم از قرصای سردرد

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ راغب به نام بی احتیاط

متن آهنگ راغب به نام بی احتیاط

Text Music Ragheb Called Bi Ehtiat

❀ تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کشیدی ❀
❀ ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم ❀
❀ تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز ❀
❀ مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست ❀

موزیک: بابک بابایی, تنظیم: آرش آزاد , میکس و مسترینگ : رضا پارسائیان

متن آهنگ بی احتیاط از راغب

❀ تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کشیدی ❀
❀ ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم ❀
❀ تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز ❀
❀ مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست ❀

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بی احتیاط از راغب