اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام کوچه سرد

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام کوچه سرد

Text Music Meysam Ebrahimi Called Koocheye Sard

بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم

متن آهنگ کوچه سرد از میثم ابراهیمی

بیای گرمم کنی منو سرگرم کنی از کوچه ها جمعم کنی
بیای زمانو برعکس کنیم نباید دست دست کنیم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ کوچه سرد از میثم ابراهیمی

شعر مداحی حاج مهدی رسولی به نام آغلامادا

شعر مداحی حاج مهدی رسولی به نام آغلامادا

Text Maddahi Mehdi Rasouli Called Aghlama Da

آغلاما دا، ای منی آغلادان آغلاما دا
◄گریه نکن دیگه ، ای که منو به گریه میندازی گریه نکن دیگه►
منه گلسین قادان آغلاما دا
◄درد و بلات به من بیاد گریه نکن دیگه►

متن شعر مداحی آغلامادا حاج مهدی رسولی + ترجمه فارسی

آغلاما دا، ای منی آغلادان آغلاما دا
◄گریه نکن دیگه ، ای که منو به گریه میندازی گریه نکن دیگه►
منه گلسین قادان آغلاما دا
◄درد و بلات به من بیاد گریه نکن دیگه►

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ ناصر پورکرم به نام پشیمونم

متن آهنگ ناصر پورکرم به نام پشیمونم

Text Music Naser Pourkaram Called Pashimoonam

♫◊من پشیمونم اما پشیمونی فایده نداره نداره نداره◊♫
◊♫وقتی تو نگذری از گناهم دلم دیگه چاره نداره نداره نداره◊♫

متن آهنگ پشیمونم از ناصر پورکرم

♫◊من پشیمونم اما پشیمونی فایده نداره نداره نداره◊♫
◊♫وقتی تو نگذری از گناهم دلم دیگه چاره نداره نداره نداره◊♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام سخت نگیر

متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام سخت نگیر

Text Music Hojat Ashrafzadeh Called Sakht Nagir

متن آهنگ پویا بیاتی به نام بیقرار

متن آهنگ پویا بیاتی به نام بیقرار

Text Music Pouya Bayati Called Bigharar 

♫♥بی قرارم مث بغضی که تمنای گریه داره♫♥
♫♥ بی قرارم مث ابری که دلش میگیره نباره♫♥
♫♥بی قرارم غم یارم غم شیرین روزگاره ♫♥

متن آهنگ بیقرار از پویا بیاتی

♫♥بی قرارم مث بغضی که تمنای گریه داره♫♥
♫♥ بی قرارم مث ابری که دلش میگیره نباره♫♥
♫♥بی قرارم غم یارم غم شیرین روزگاره ♫♥

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سالار عقیلی به نام عشق بازیچه تماشا

متن آهنگ سالار عقیلی به نام عشق بازیچه تماشا

 Text Music Salar Aghili Called Eshgh Baziche Tamasha

متن آهنگ روزبه بمانی به نام گل به خودی

متن آهنگ روزبه بمانی به نام گل به خودی

Text Music Roozbeh Bemani Called Gol Be Khodi

متن آهنگ همایون شجریان به نام سووشون

متن آهنگ همایون شجریان به نام سووشون

Text Music Homayoun Shajarian Called Souvashoun

شعر مداحی محمدحسین پویانفر به نام مدیونم

شعر مداحی محمدحسین پویانفر به نام مدیونم

Text Maddahi Mohammadhosein Pouyanfar Called Madyounam

ای مادر همه ی هستم ای مادر از همه خستم
ای مادر من میدونم که میگیری تو فقط دستم
فاطمه اُمُّنا زهراء
فاطمه فاطمه فاطمه فاطمه

متن شعر مداحی مدیونم به دعای کسی که شبونه برام محمدحسین پویانفر

ای مادر همه ی هستم ای مادر از همه خستم
ای مادر من میدونم که میگیری تو فقط دستم
فاطمه اُمُّنا زهراء
فاطمه فاطمه فاطمه فاطمه

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ مهدی یراحی به نام عکس شد

متن آهنگ مهدی یراحی به نام عکس شد

Text Music Mehdi Yarrahi Called Aks Shod

متن آهنگ رضا شیری به نام کی مثل من

متن آهنگ رضا شیری به نام کی مثل من

Text Music Reza Shiri Called Ki Mesle Man

حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبا یادم هست حال دلم بهت وابستس
حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبا یادم هست حال دلم بهت وابستس

متن آهنگ کی مثل من از رضا شیری

حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبا یادم هست حال دلم بهت وابستس
حال تو خوبه و حالم بد عشق تو آخه چیکارم کرد
بعد تو این شبا یادم هست حال دلم بهت وابستس

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ گرشا رضایی به نام هیچ و پوچ

متن آهنگ گرشا رضایی به نام هیچ و پوچ

Text Music Garsha Rezaei Called Hich O Pooch

متن آهنگ گرشا رضایی به نام بارون

متن آهنگ گرشا رضایی به نام بارون

Text Music Garsha Rezaei Called Baroon

متن آهنگ روزبه حصاری به نام خاطره ها

متن آهنگ روزبه حصاری به نام خاطره ها

Text Music Roozbeh Hesari Called Khatereha

✿بیا به خاطر خاطره ها برگردیم✿
✿نمیخوام بشنوه کسی به هم بد کردیم✿
✿بذار روحم آروم بشه با تو خیال خام داشتن بگیرن جاتو✿

متن آهنگ خاطره ها از روزبه حصاری

✿بیا به خاطر خاطره ها برگردیم✿
✿نمیخوام بشنوه کسی به هم بد کردیم✿
✿بذار روحم آروم بشه با تو خیال خام داشتن بگیرن جاتو✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ محمد معتمدی به نام عشق زیبا

متن آهنگ محمد معتمدی به نام عشق زیبا

Text Music Mohammad Motamedi Called Eshghe Ziba

✽✽همه جا سرباز توام سرباز مرز کهن ات✽✽
✽✽گذرم از جان که مباد زخمی نشیند به تنت✽✽
✽✽ایران ایران ایران✽✽

متن آهنگ عشق زیبا از محمد معتمدی

✽✽همه جا سرباز توام سرباز مرز کهن ات✽✽
✽✽گذرم از جان که مباد زخمی نشیند به تنت✽✽
✽✽ایران ایران ایران✽✽

به لینک زیر مراجعه نمایید :