اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ ایهام به نام سلطان قلب من

متن آهنگ ایهام به نام سلطان قلب من

Text Music Ehaam Called Soltane Ghalbe Man

♩♪♬سلطان قلب من باش باشی ای کاش در کنارت ♩♪♬
♩♪♬بی قرارم دل بر تو میسپارم♩♪♬
♩♪♬زیبای بی نهایت رد پایت روی ♩♪♬
♩♪♬قلبم جا بماند حالم را خدا بداند♩♪♬

متن آهنگ سلطان قلب من از ایهام

♩♪♬سلطان قلب من باش باشی ای کاش در کنارت ♩♪♬
♩♪♬بی قرارم دل بر تو میسپارم♩♪♬
♩♪♬زیبای بی نهایت رد پایت روی ♩♪♬
♩♪♬قلبم جا بماند حالم را خدا بداند♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ سلطان قلب من از ایهام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد