اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ امیر عظیمی به نام روبرومی

متن آهنگ امیر عظیمی به نام روبرومی

Text Music Amir Azimi Called Roo Be Roomi

✿●✿فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی ✿●✿
✿●✿یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری✿●✿
✿●✿فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی ✿●✿
✿●✿یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری✿●✿

متن آهنگ روبرومی از امیر عظیمی

✿●✿فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی ✿●✿
✿●✿یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری✿●✿
✿●✿فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی ✿●✿
✿●✿یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد