اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ محسن عباسی به نام همون همیشگیا

متن آهنگ محسن عباسی به نام همون همیشگیا

Text Music Mohsen Abbasi Called Hamoon Hamishegia

♩♪♬یکی مث خودمو کم داری♩♪♬
♩♪♬خوب میدونی واسه خوشحالیت میکنم همیشه هر کاری♩♪♬
♩♪♬دیوونه ی ناز با من دیوونه بساز ♩♪♬
♩♪♬من باشم تو باشی و عشق نداریم به کسی نیاز♩♪♬

متن آهنگ همون همیشگیا از محسن عباسی

♩♪♬یکی مث خودمو کم داری♩♪♬
♩♪♬خوب میدونی واسه خوشحالیت میکنم همیشه هر کاری♩♪♬
♩♪♬دیوونه ی ناز با من دیوونه بساز ♩♪♬
♩♪♬من باشم تو باشی و عشق نداریم به کسی نیاز♩♪♬

متن آهنگ همون همیشگیا از محسن عباسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد