اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید

متن آهنگ شهاب مظفری به نام زیبای چشم سفید

Text Music Shahab Mozafari Called Zibaye Cheshm Sefid

✿●✿بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم✿●✿
✿●✿قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم✿●✿
✿●✿استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد✿●✿
✿●✿وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد✿●✿

" پخش شده در سریال دل "

متن آهنگ زیبای چشم سفید پخش شده در سریال دل از شهاب مظفری

✿●✿بی قراری نکن دلم گریه زاری نکن دلم✿●✿
✿●✿قایق گم شدم ببین تا کمر غرق تو گلم✿●✿
✿●✿استخونم شکسته شد در زدم هر جا بسته شد✿●✿
✿●✿وقتی افسرده تر شدم عشقمم دیگه خسته شد✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد