اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

شعر مداحی سید رضا نریمانی به نام هوای این روزا

شعر مداحی سید رضا نریمانی به نام هوای این روزا

Text Maddahi Reza Narimani Called Havaye In Rooza

✿●✿هوای این روزای من هوای سنگره✿●✿
✿●✿یه حسی روحمو تا زینبیه می بره✿●✿
✿●✿تا کی باید بشینم و خدا خدا کنم✿●✿
✿●✿به عکس صورت شهیدامون نگاه کنم✿●✿
متن شعر مداحی هوای این روزای من هوای سنگره سید رضا نریمانی + کد پیشواز همراه اول و ایرانسل

✿●✿هوای این روزای من هوای سنگره✿●✿
✿●✿یه حسی روحمو تا زینبیه می بره✿●✿
✿●✿تا کی باید بشینم و خدا خدا کنم✿●✿
✿●✿به عکس صورت شهیدامون نگاه کنم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد