اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ یاسر محمودی به نام پرواز

متن آهنگ یاسر محمودی به نام پرواز

Text Music Yaser Mahmoudi Called Parvaz

✿●✿آغوش من بازه عزیزم من تا ابد منتظرت هستم✿●✿
✿●✿با اولین پرواز برگرد منتظرم دلتنگ و بی تاب✿●✿
✿●✿تو میرسی از راه ای کاش بلند نشم هرگز از این خواب✿●✿
✿●✿بلند نشم هرگز از این خواب ...✿●✿

متن آهنگ پرواز از یاسر محمودی

✿●✿آغوش من بازه عزیزم من تا ابد منتظرت هستم✿●✿
✿●✿با اولین پرواز برگرد منتظرم دلتنگ و بی تاب✿●✿
✿●✿تو میرسی از راه ای کاش بلند نشم هرگز از این خواب✿●✿
✿●✿بلند نشم هرگز از این خواب ...✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد