اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ زیگ زاگ به نام دنیا

متن آهنگ زیگ زاگ به نام دنیا

Text Music ZigZaag Called Donya

✿●✿دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم✿●✿
✿●✿ آسون به دلم نشستی شدی همه چیزم✿●✿
✿●✿دلم میخواد بریم یه جایی کسی نباشه ما دوتایی✿●✿
✿●✿هی تورو نگات کنم تو شاهکار خدایی✿●✿

متن آهنگ دنیا از زیگ زاگ

✿●✿دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم✿●✿
✿●✿ آسون به دلم نشستی شدی همه چیزم✿●✿
✿●✿دلم میخواد بریم یه جایی کسی نباشه ما دوتایی✿●✿
✿●✿هی تورو نگات کنم تو شاهکار خدایی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد