اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ مسیح به نام قلبمو گرفت

متن آهنگ مسیح  به نام قلبمو گرفت

Text Music Masih Called Got My Heart

♩♪♬و من هنوز صدای ضربان قلبت یادمه♩♪♬
♩♪♬سعی میکنم ذهنمو آزاد کنم خاطراتو رها کنم♩♪♬
♩♪♬ولی تو قلب منو داری عزیزم حالا میبینی که چه میکنی با من♩♪♬
♩♪♬تو قلب منو داری عزیزم حالا میبینی حالا میبینی که چه میکنی♩♪♬

متن آهنگ Got My Heart از مسیح + ترجمه فارسی

♩♪♬و من هنوز صدای ضربان قلبت یادمه♩♪♬
♩♪♬سعی میکنم ذهنمو آزاد کنم خاطراتو رها کنم♩♪♬
♩♪♬ولی تو قلب منو داری عزیزم حالا میبینی که چه میکنی با من♩♪♬
♩♪♬تو قلب منو داری عزیزم حالا میبینی حالا میبینی که چه میکنی♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ Got My Heart از مسیح + ترجمه فارسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد