اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ حمید عسکری به نام هزار درجه

متن آهنگ حمید عسکری به نام هزار درجه

Text Music Hamid Askari Called Hezar Daraje 

♩♪هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی♩♪
​​​​​​​♩♪دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی​​​​​​​♩♪
​​​​​​​♩♪هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی​​​​​​​♩♪
​​​​​​​♩♪هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی♩♪

متن آهنگ هزار درجه از حمید عسکری

♩♪هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی♩♪
​​​​​​​♩♪دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی​​​​​​​♩♪
​​​​​​​♩♪هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی​​​​​​​♩♪
​​​​​​​♩♪هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی♩♪

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد