اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ کامران مولایی به نام بگو عاشقمی

متن آهنگ کامران مولایی به نام بگو عاشقمی

Text Music Kamran Molaei Called Begoo Asheghami

❣❧همه چیمی تا ته دنیا دوست دارم ❣❧
❣❧دوست دارم که ازت زندگی میگیرم ❣❧
❣❧روزی صد بار واست میمیرم❣❧
❣❧وقتی نیستی بهونه گیرم دوست دارم ❣❧

متن آهنگ بگو عاشقمی از کامران مولایی

❣❧همه چیمی تا ته دنیا دوست دارم ❣❧
❣❧دوست دارم که ازت زندگی میگیرم ❣❧
❣❧روزی صد بار واست میمیرم❣❧
❣❧وقتی نیستی بهونه گیرم دوست دارم ❣❧

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد