اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ امیرعباس گلاب به نام دو راهی

متن آهنگ امیرعباس گلاب به نام دو راهی

Text Music Amirabbas Golab Called 2 Rahi

✤✣چقدر ناله هات یادمه خودم قفل کردم درو✤✣
✤✣خودم عاشقت کردمو خودم بی تفاوت شدم ✤✣
✤✣خودم کشتمت تا یه عمر بمونی برای خودم✤✣
✤✣بمونی برای خودم بمونی برای خودم ✤✣

متن آهنگ دو راهی از امیرعباس گلاب

✤✣چقدر ناله هات یادمه خودم قفل کردم درو✤✣
✤✣خودم عاشقت کردمو خودم بی تفاوت شدم ✤✣
✤✣خودم کشتمت تا یه عمر بمونی برای خودم✤✣
✤✣بمونی برای خودم بمونی برای خودم ✤✣

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد