اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ امین رستمی به نام عشق کمیاب

متن آهنگ امین رستمی به نام عشق کمیاب

Text Music Amin Rostami Called Eshghe Kamyab

❧❀مجنونت شده دل من تورو دید عاشقت شده دل من❧❀
❧❀پای چشای تو مونده دل من شدی بهونه ی دل من❧❀
❧❀دنیامی همه نفسام گرفته عطر تو همه ی فضا❧❀
❧❀هنوزم عشق من همونی برام بمون برام که خیلی تنهام❧❀

متن آهنگ عشق کمیاب از امین رستمی

❧❀مجنونت شده دل من تورو دید عاشقت شده دل من❧❀
❧❀پای چشای تو مونده دل من شدی بهونه ی دل من❧❀
❧❀دنیامی همه نفسام گرفته عطر تو همه ی فضا❧❀
❧❀هنوزم عشق من همونی برام بمون برام که خیلی تنهام❧❀

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ عشق کمیاب از امین رستمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد