اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

اس ام اس خنده دار | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس جوک

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس جک

متن آهنگ علی خدابنده به نام چشمای تو

متن آهنگ علی خدابنده به نام چشمای تو

Text Music Ali Khodabandeh Called Cheshmaye To

♮♯گره ی کور دلم فقط به دست چشمای تو باز میشه♮♯
♮♯من انقد عاشقت شدم که عشقت دردسرساز میشه♮♯
♮♯یه جوری رفتی تو دلم که راه برگشتی واست نیست♮♯
♮♯انقده محو تو شدم که اصلا خودمو یادم نیست♮♯

متن آهنگ چشمای تو از علی خدابنده

♮♯گره ی کور دلم فقط به دست چشمای تو باز میشه♮♯
♮♯من انقد عاشقت شدم که عشقت دردسرساز میشه♮♯
♮♯یه جوری رفتی تو دلم که راه برگشتی واست نیست♮♯
♮♯انقده محو تو شدم که اصلا خودمو یادم نیست♮♯

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد